تخفیف ویژه طراحی سایت
| سایت های فروشگاهی
جستجو

دیگر مقالات

المنتور چیست ؟

المنتور چیست؟

المنتور چیست؟

اولین عاملی که باعث جذب مخاطبان به سایت شما می‌شود، جذابیت و زیبایی صفحات است؛ پس اگر قصد توسعه وب‌سایت شخصی یا ورود به دنیای وبمسترها را دارید، صفحه‌سازها در وردپرس به کمک شما خواهند آمد.

یکی از این افزونه‌ها که بدون نیاز به کدنویسی‌های پیچیده و دشوار، ظاهر زیبایی به صفحات وب‌سایت می‌بخشد، صفحه‌ساز المنتور elementor است.

در این مقاله به شما خواهیم گفت که المنتور چیست. اگر می‌خواهید با کاربردها و مزایای این افزونه برای صفحات سایتتان آشنا شوید، این مقاله برای شما نوشته شده است.

المنتور 

المنتور یک صفحه ساز وردپرس است که در طی سال های گذشته توانسته محبوبیت بالایی میان کاربران وردپرس پیدا کند و بهترین صفحه ساز وردپرس از نظر کاربران (بر اساس تعداد نصب و نظرات کاربران) باشد.
این افزونه ، المنتور در دو نسخه المنتور رایگان و المنتور پرو در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است.
شما با نسخه رایگان هم می توانید صفحات خود را طراحی کنید اما مسلماً در نسخه پرو امکانات بیشتری برایتان قرار گرفته است و در طراحی و پیاده سازی طرح هایتان راحت تر هستید.
در ادامه توضیحات بیشتر در رابطه با المنتور و سوال افزونه المنتور چیست برایتان داده ایم.

صفحه ساز یا قالب ساز؟

نسخه رایگان المنتور را می توانید از مخزن وردپرس دانلود کنید. این نسخه فقط این امکان را به شما می‌دهد که صفحات اصلی سایت خود را همانند تمامی افزونه های صفحه ساز مانند ویژوآل کامپوز توسعه دهید. اما اگر قصد دارید که بخش های مهم قالب خود مانند، صفحه 404، صفحه محصولات، هدر، فوتر، آرشیو محصولات، آرشیو نوشته ها، صفحه جستجو، پاپ آپ و … شخصی سازی کنید ، حتما شما نیازمند نسخه حرفه ای و پولی این افزونه هستید.

افزونه المنتور متن باز است!

بهتر از این نمی شود! اینکه می گویند ریش و قیچی دست خودتان است برای افزونه المنتور دقیقاً صدق می کند. یک برنامه نویس و توسعه دهنده وب از هیچ چیز به اندازه متن باز بودن یک افزونه هیجان زده نمی شود! وقتی در مورد آموزش المنتور صحبت می شود، متن باز بودن آن اجازه می دهد تا هر تغییری که برای بهبود افزونه نیاز است انجام شود.

در واقع وقتی یک افزونه متن باز است یعنی هر طرف معامله راضی هستند! سازنده افزونه بابت این آپشن خیالش راحت است، توسعه دهنده وب می تواند در تغییری را اعمال کند و کاربر نهایی نیز لبخند رضایت به لب دارد!

 

تصویری از المنتور
تصویری از المنتور

سازگاری بالای المنتور با سایر افزونه‌های وردپرس

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که صفحه‌ساز المنتور را به افزونه‌ای کاربردی برای وردپرس، توسعه‌دهندگان وب و راه‌انداری کمپین تبلیغاتی تبدیل می‌کند، سازگاری کامل آن با افزونه‌های مطرح وردپرس است. از مطرح‌ترین این افزونه‌ها می‌توان به افزونه WPML، ووکامرس، ACF و افزونه یوست (Yoast) اشاره کرد.

برای صاحبان کسب‌وکار اهمیت بالایی دارد که ویرایشگر صفحه سایت با افزونه‌های سئو سازگاری داشته باشد. زیرا طراحی چشم‌نواز به تنهایی کافی نیست. برای اینکه در موتورهای جستجو رتبه بالا کسب کنید باید اصول سئو به دقت رعایت شوند. خوشبختانه افزونه‌های سئو در وردپرس هماهنگی خوبی با صفحه‌ساز المنتور دارند.

تغییر سایز صفحه سایت از طریق افزونه المنتور

یکی از قابلیت‌های مهمی که در  المنتور ، تغییر سایز صفحات است. به کمک این افزونه می‌توانید در هر بخش از سایتتان که می‌خواهید تغییر سایز صفحات را اعمال کنید. تغییر سایز می‌تواند مختص به طول و عرض صفحه یا انتخاب قالب‌های خلاقانه برای سایت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *